مدارک بين‌المللی زبان انگلیسی کمبریج مخصوص كودكان
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

شايد جالب باشد كه بدانيد از سال ١٩٩٣ ميلادي تاكنون بخش آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی دانشگاه كمبريج به عنوان بالاترین نهاد رسمی در برگزاری آزمون‌های بین‌المللی در دنیا، آزمون هايي زبان انگلیسی تحت عنوان YLE جهت ارزيابي سطح زبان انگلیسی كودكان سنين ٧ تا ١٢سال كه زبان انگليسي جز زبان دوم آنها محسوب ميشود طراحي كرده است. امتحانات YLE  داراي سه سطح Starters, Movers, Flyers ميباشند. محتوا و سوالات آزمون‌های YL بسیار جذاب و بر اساس Activity و تمرین‌های کودکانه و بطوری کاملا خلاقانه طراحی شده است. تست‌ها به گونه‌ای هدفمند است که سطح مهارت زبانی کودکان را به درستی می‌سنجد. این آزمون‌ها به دو صورت کتبی و شفاهی و یا به صورت آموزش آنلاین زبان انگلیسی برگزار می‌شوند. فرزند شما با شرکت در هر یک از این آزمون‌های زبان انگلیسی در عمل به ۳.۳۰۰.۰۰۰ نفر در دنیا که هر ساله در آزمون‌های زبان انگلیسی کمبریج شرکت می‌کنند پیوسته است.با توجه به هر یک از آزمون‌هایی زبان انگلیسی که نام بردیم، دوره آماده‌سازی آن نیز طبق کتابهای آموزشی که کمبریج معرفی کرده در آکادمی دیاکو در هر ترم در حال برگزاریست. اين دوره‌های آماده‌سازی بر پایه آزمون یا Exam based  ميباشند و كودكان نيز همانند بزرگسالان شانس اين را خواهند داشت كه با شركت در اين آزمون های زبان انگلیسی مدرك مادام العمر و بين المللي Cambridge University  را دريافت كنند. هدف از برگزاری این آزمون‌های زبان انگلیسی از سوی دانشگاه کمبریج بيشتر ايجاد انگيزه و تصویر مثبت از يك تست بين المللي در كودكان و آماده سازي آنها براي شركت در آزمون هاي سطوح بالاتر این دانشگاه نظير  KET و PET ميباشد. مدت زمان اين آزمون زبان انگلیسی با توجه به سطح برگزاري آن بين ٩٠تا١٢٠ دقيقه است كه ٣مهارت Listening, Reading و Writing  امتحان گرفته ميشود و معمولا آزمون مهارت گفتاری یا همان Speaking در يك روز جدا گرفته ميشود. توجه داشته باشيد كه در روز آزمون داوطلبين اين دوره ها علاوه بر همراه داشتن مداد سياه، مداد تراش و پاك كن يك جعبه مداد رنگي نيز داشته باشند. همکاران ما در دپارتمان کودک و نوجوان دیاکو همیشه قبل از برگزاری آزمون توصیه‌های لازم را به زبان‌آموزان و والدین آنها انجام می‌دهند. اما نگاهی بیاندازیم به اطلاعات هر آزمون زبان انگلیسی که می‌دانیم بسیاری از شما پدر و مادرهای عزیز مشتاق کسب این اطلاعات هستید.

 آزمون زبان انگلیسی YL Starters

اين سطح براساس "چارچوب اروپایی مشترک مرجع برای زبان‌ انگلیسی" Common European Framework Reference for Languages   با نام Pre A1 basic ناميده ميشود. زبان انگلیسی آموزان در آكادمي دياكو پس از اتمام كتاب  Family &  Friends2  این دوره را در غالب یک ترم می‌گذرانند. در اين دوره كتاب YLE Test for Starters به همراه Story     Fun  آموزش داده ميشود و در آخرين جلسه  اين دوره از زبان آموزان آزمون Mock Exam (آزمون شبيه سازي شده) گرفته ميشود. آزمون زبان انگلیسی شبیه‌سازی شده که توسط دیاکو برگزار می‌شود بر افزایش سطح اعتماد به نفس زبان‌آموزان و شناسایی نقاط ضعف و قوت آنها تاثیر گزار است. 

آزمون زبان انگلیسی  YL Movers

اين سطح زبان انگلیسی براساس "چارچوب اروپایی مشترک مرجع برای زبان‌ انگلیسی" Common European Framework Reference for Languages   با نام A1 basic  که سطحی بالاتر از مقدماتی است ناميده ميشود. رده  سني زبان آموزان در اين دوره معمولا سنین ۸ تا ۱۱ سال است. در چارت آموزشی دیاکو زبان انگلیسی آموزان پس از اتمام كتاب Family & Friends 4  در غالب يك ترم آموزشی دوره YL Movers را آموزش ميبينند و پس از اتمام دوره، آزمون Mock  یا همان آزمون آزمایشی از آنها گرفته ميشود. 

آزمون زبان انگلیسی  YL Flyers

اين سطح زبان انگلیسی تحت عنوان A2 basic شناخته ميشود. رده سني شركت كنندگان بين ۹ تا ١٢ سال ميباشد. طبیعتا سطح برگزاری این آزمون از دو آزمون قبلی از لحاظ محتوا بالاتر است. جالب است كه بدانيد مدرك Flyers معادل مدرك KET for school ميباشد. امروزه هزاران مدرسه زبان و موسسات آموزشی، کودکان را برای شرکت در آزمون‌های YL دانشگاه کمبریج آماده می‌کنند شرکت در این آزمون‌هایزبان انگلیسیفرصت بی‌نظیری است که هر پدر و مادری می‌بایست به فرزند خود در جهت رشد زبانی و ارتقا سطح علمی به آن هدیه دهد با اینکه در حال حاضر این آزمون‌ها در ایران برگزار نمی‌شود ولی به شما توصیه می‌کنیم تا فرزندان خود را برای شرکت در دوره‌های آماده سازی آزمون‌های YL دانشگاه کمبریج تشویق نمایید. برای شرکت در آزمون اصلی می‌توانید نام فرزند خود را در یکی از مراکز رسمی آزمون کمبریج در کشور‌های همسایه رزرو نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این آزمون‌ها و دوره‌های مربوطه و یا شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir با مشاورین مجرب آکادمی زبان دیاکو در ارتباط باشید. 





:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: